Translate

fredag 20 februari 2015

Positivt tänkande!

 Så är det ;)
 Men positivt är att mina småpojkar utvecklas fint till roliga, alerta och vackra killar ( inte partisk alls) Prozac är anmäld till en viltspårkurs i Maj. Jag hoppas så att jag ska kunna få en hund som verkligen gillar spår. Jag tycker själv att det är väldigt roligt, Spot och Rod tycker det är okej, men ingen höjdare. Därför lägger jag nu mitt hopp till denna kille. På bilden nio månader och fullt koncentrerad på korvbiten. Han ska ju också ställas ut en del i sommar så vi tränar en del på fristående .
 Lille Mr Big har blivit 13 veckor, en glad, kaxig liten kille. Han kommer att ställas på lite valputställningar i sommar, sen får vi se vad som passar han bäst i aktivitet.
Fick även ett positivt besked idag. Ramen till målningen som Erik Hedin gör av den här bilden ska tillverkas i helgen, så snart får jag min "guldklocka"
Positivt är också att nu har jag långledig helg! Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar