Translate

lördag 13 september 2014

Lille Tiger...en ny liten polare.

 Lille Tiger, en brindlefärgad kille på ca 10 veckor nu. vi hade en spännande stund tillsammans på stranden för några dagar sen. Ibland var det skönt att krypa upp i mattes famn och vila en stund.
 Kom lilla pysen så ska jag visa dig allt jag kan :)
 Full av energi den ena stunden..
 Hmmmm......luktar lunch från ryggsäcken .
 Lite filosoferingar över livet på stranden.
 Men måste du vila nu igen?
 Tråkmåns!
 Då får jag väl undersöka lite stenar på egen hand då....sist jag och matt var här växte det mat på vissa.
 Här fanns det visst en matsten.
 Men det var dåligt med tillväxten på en del stenar....
 Roligt blev det sen igen när lillemannen vilat färdigt!
 Än så länge är jag myyyyyycket snabbare...
Men en rolig polare är det !

3 kommentarer:

  1. Du får lägga dig i träning, så att du blir snabbast i fortsättningen också Du är ju faktiskt den som är äldst av er!! :)
    Kasper

    SvaraRadera
  2. Vad pysen måtte känt sig "stor" :D

    SvaraRadera