Translate

torsdag 11 september 2014

Lite av varje!

 Hänt mycket sen sist. har hunnit vara i Umeå och hjälpt till med sista touchen på skolan som öppnade sin första termin den 1 September. Har sen hunnit med att bli sjuk och sjukskriven också :(
 Dagarna består av mycket vila mellan aktiviteterna med hundarna.
 Prozacs vänstra öra tvekar mellan att stå eller hänga, blir spännande att se slutresultatet.
 Lille Elof, snart 10 år. Förmodligen min sista Chinese då jag tycker jag har haft riktigt stor otur med rasen. Men jag hoppas att vi får behålla honom många år till, trots att han har ett konstaterat hjärtfel.
 Ibland sover vi också hälsar Rod och Prozac.
 Kungen, han själv. Min stora hundkärlek här i livet! Naturligtvis älskar jag alla mina hundar, men denna kille har jag ett speciellt band till.
 En liten retsticka är han, den där Prozac.
 Vackraste Chihuahuahögen i världen!
 Det här väldigt vackra utställningskopplet är en gåva från Prozacs uppfödare. Tror att hon hoppas på en utställningskarriär för denna kille ;)
Mitt nyårslöfte att rensa hemma fortsätter. Mitt senaste projekt är klädkammaren. Nöjd över resultatet. Köket står näst på tur med en liten minirenovering och rensning. ska vara klart till jul !

2 kommentarer:

  1. Vi hoppas också att Elof får leva många år än. Det önskar vi att alla ska få göra!!!
    Lilla Spot - för visst är det väl han - är så fin!
    För att inte tala om hela högen chihuahua - hur i all sin dag skriver man chihuahua i pluralis??
    Blir kul att följa Prozac, och matte får dåligt samvete när hon ser din rensning!!
    Kasper

    SvaraRadera
  2. haha....det blir nog Chihuahuor i pluralis :)

    SvaraRadera