Translate

tisdag 24 mars 2015

Sockersuget...uppdatering.

 Ungefär så såg jag nog ut när jag ställde mig på vågen där i mitten av Januari, och jag insåg att något måste göras. Mitt sjuka sockerberoende som innebar att jag lätt kunde hälla i mig 2 liter Dr. Pepper på en dag , var tvunget att tas tag i. Nu har jag bytt ut Peppern mot olika zeroprodukter. Självklart vet jag ju att det inte är hållbart i längden och inte ett dugg bättre hälsomässigt för kroppen , men för stunden hjälper det. Snart åtta kilo lättare och tio centimeter mindre runt midjan känns som en bit på väg i alla fall.
Ikväll ser jag fram emot att läsa Chihuahuabladet som kom i brevlådan idag. På bild var finaste Rod som kom på delad tionde plats 2014 , med bara tre officiella utställningar i bagaget. Det var en rolig överraskning när det blev klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar